TXT

گروه کره ای TXT

TXT

گروه کره ای TXT

TXT

سلام ، به وبلاگ من خوش آمدید
من ریحانه هستم که این وبلاگ را اداره میکنم
امید وارم اوقات خوشی رو در این وبلاگ داشته باشید.




طبقه بندی موضوعی

بیوگرافی اعضای گروه TXT از Big Hit

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۸، ۰۴:۳۸ ب.ظ

 

TXT

 

 

جهت دیدن بیوگرافی اعضای TXT به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرتون چیه ؟
بایستون کیه؟
من که خیلی دوسشون دارم .
mv دبیوشونم خیلی کیوت بود ، دوست داشتم .
شما چطور؟؟؟؟
 
امید وارم لذت برده باشید.
 

نظرات  (۷۹)

۲۴ فروردين ۹۸ ، ۱۷:۰۵ ابوالفضل مهدوی فر
بسیار عالی :)
خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید:
cafe-ketab.blog.ir
موفق باشید
پاسخ:
حتما 
وبلاگتون عالیه
موفق باشید.
خیلییی کیوت بود 😍😍😍😍
مخصوصا یونجون 😍خیلی ازش خوشم میاد بایسمم همون یونجون 
سلام،به شدت فنشون هستم*-*
واقعا خوشحالم که ع اول دبیوشون میشناسمشونو فنشون هستم*-*
بیشتر ع همه اینکه همسنمه لیدرشون*-*
نه نه پیر شدم رفت یا همسن خودمن یا از من کوچیک ترن 😐😵😥 بیگ هیت دیگه نمیدونه چی کار کنه منو سکته بده اگر کوکی بتونیم اوپا صدا کنیم اینارو ابدا نمیتونیم ! 
خیلی خیلی کیوتن..سنشونم واسه ماهایی ک تو هر گروهی میزنیم میبینیم ازمون 11,12سالی بزرگترن خوبه:>من از همون اول ک صداش دراومد میخوان گروه جدید بزننن بیگ هیت
و همون موقعی ک اولین ممبر ینی یونجونو دیدم ازش خیلی خوشم اومد واسه همین یونجون بنظرم خیلی از بقیشون بهتره*~*وای همشون خوبن نمیشه یکیو انتخاب کنی..حالا ک فک میکنم میبینم سوبینم خیلی کیوته..این دوتا از همشون بهترن(البته با اجازه بقیه اعضا و فن هاشون^^)
اولین باره یه ایدولو میبینم که فقط سه سال ازم بزرگتره:)
جییغ...من کای رو دوست دارم
خیلی قشنگن جالب اینجاس همسنیم با بعضی هاش

من نونای همشون محسوب میشم نمیشه بیس انتخاب کنم :)

خ کیوتن

همشونم که گروه خونیه A هستن..البته یکی AB بود

کای خ قشنگه

میتونین mv جدیدشون را بزارید 

اگه میشه عکس های 2019 سوبین جون را بزارید

عاره ناموسا خیلی کیوتننننننننننننننننننننننننننننننننن

درسته اکسو ال هستم اما گروه txt خیلی کیوت هستن همشون بزرگترن اما شاید دو، سه سال من که هم اکسو الی و آرمی ام می خوام بیام تو گروه txt

خیلی جالبه با سوبین تو یه ماه و سال به دنیا اومدیم💓

بایستم سوبینه 

چندساله کره هستم ولی گروه های کره ای رو نمی شناختم ولی الان دیگه با می شناسم و با سوبین gast frind ایم حتی چندبار باهاش بیرون رفتم 

مال خودمه عشقم💜💛💚💙❤💋💏

بیشترباهاش انگلیسی حرف میزنم

پاسخ:
سلام دوست عزیز 
خیلی عجیبه که چند ساله کره هستید و گروه های کره ای رو نمیشناسید🤔
و از همه مهم تر چند ساله کره هستید و زبان کره ای تون خوب نیست که مجبورید بیشتر با سوبین جان انگلیسی حرف بزنید .
و اینکه gast frind نه و just friend  شما که انگلیسیتون خوبه 😂
حالا اگه just friend هستید باهم چطور بهش میگی عشقم /:
تازشم سوبین انقدر بادیگارد داره که نمیزارن یه مگس نزدیکش بشه /:
در هر حال امید وارم موفق باشید .

سلام

میشه بگین از راست به چپ اسماشون چیه:)

ببخشید  شما که نمی دونی بین من و اون چی می گذره الکی حرف نزن 

مگه یه آدم مشهور نمی تونه بره بیرون با عشقش 

چشم هرچی حسود کور  

همش که بادیگارد همراشون نیست نیست عزیز من

بعدشم الان تو چندسالی که کره هستم پیگیر یادگیری زبان کره ای نیستم 

شما راست میگی املا انگلیسی ام زیاد خوب نیست 

Sozy soobin عزیز خیلی ما رو خندوندی لابد اونجا با زبون اشاره حرف میزنی بعد چند سال. اصن ادم وقتی یه کشوری میره خود به خود زبان اونجا رو یاد میگیره حالا من هدف شما رو از مهاجرت نمیدونم اما خو لابد فقد برای سرعت نتشون رفتی بعدم اینکه لابد درخواست دوستی هم اول از طرف سوبین بوده شماره هم بهت داده . یذره خیلی تو رویایی. ممنون بابت خندوندنمون

سلام.من تازه میخوام فنشون شم،و عاشقشون شدمممم.میشه یکی یکم بم راهنمایی بده ک باید چیکار کنم تا یه فن واقعی باشم^-^

Great

من تهیونگ و دوس دارم😍

بایسم سوبینه😊

اخری هم اسم کای از اکسو. 

از یونجون هم خوشم اومد،خیلی جذابه

خیلی نازننننن

من بایسم کایِ

 

سلام من سه ساله اکسو الی وآرمی هستم وچند وقته هم طرفدار تی اکس تی ام.بایسم بومگیو واز اکسو چانیول وبی تی اس هم جانکوک.کلا کره ای هارودوس دارم(لی جونگی،آیو،جی چا ووک و...)متشکرم از اینکه کمک کردی تی اکس تی رو بیشتر وبهتر بشناسم.در رابطه با اون نظری که گفت با سوبین میره بیرون:بیبم ،خود سوبین تو یه صحبت کوتاه با چند تا خبر نگار گفت:من خیلی کم پیش اومده که با کسی برم قرار واگر هم بخوام قرار بزارم با هرکسی نمیزارم.پس الکی بلف نزن که با سوبین میری بیرون چون اگه میرفتی یکم بهت انگلیسی یاد میداد که آبروی خودش حفظ بشه.فیلمشم اگه خواستی آیدی میدم بیا بفرستم.

با تشکر از مدیر سایت.

پاسخ:
سلام خوشحالم که خوشت اومده کسایی مثل شما بهم انرژی مثبت خوبی میدن بازم به وبلاگم سر بزن و ممنون از نظرت❤🌸
من عاشق همشونم راستی زندگی تو کره خیلی پول میخواد؟

نه فقط زبانشو یاد بگیری ومقداری پول برای گذران زندگی و یه کار و خونه ی مناسب.خیلی هم حال میده چون مثل چین نیست که هر چیزی بخورن و هر چی ما بخوریم وانجام بدیم اونا هم میخورن وانجام میدن.

اینا زیاد مالی نیستن خیلی کلیپ کم دادن بیرون اما تا دلت بخواد بى تى اس ترکونده چرا نباید بى تى اس رو پشتبانى کرد من یه ارمى هستم ارمى به معنى سرباز بى تى اس من به این سرباز بودنم افتخار می کنمو پرچمشون رو بالا میبرم ،

 

 

خیلی موزیک هاو کلیپ های قشنگ دادن بیرون ، 

عالی ولى من از تی اکس تى خوسم نمیاد  راستى یه چیز دیگه چرا کمپانى تى اکس تى کمکش نمی کنه بیشتر فیلم بسازه مثل ران قسمت های بى تى اس 

 

 

من نمیدونم ولی ادم باید به ارمى بودنش افتخار کنه 

من طرفدار بی تی اسم آرمیم ه‍یترم نیستم فقط می خام یه چیز بگم. Bts اون همه‍ زحمت کشید تا تو کره شناخته بشه و بعد یه جایزه تو کشور خودشون بگیرن انوقت گروه txt چون ه‍م کمپانی بی تی اس بود خیلی زود همه به هشون محل گذاشتن به این دلییل که هم کمپانی بی تی اسن همین اهل فحشم نیستم فقط می خاستم همینو بگم 

 

های گایز ب وبلاگمون سر بزنیید خوشحال میشیم جون شوما ^_^

파이팅 아미ㅣㅣㅣㅣㅣㅣㅣㅣㅣㅣㅣㅣㅣ ♡♡♡♡♡♡

Golden-kpop.blog.ir

راستش من زیاد از گروهشان خوشم نمیاد هر چی باشه نمیتونه جای بی تی اس رو برای من بگیره

سیلام . خواصم بگم انقد غش و ضعف نکنین اینا نژادشون در اصل چشمای کوچیک و صورت ورم کرده  و باد کردست :)) اینا اگه نوزده سالشون باشه بیست  بار عمل کردن اینور اونورشون رو خخخ تازشم عکسو اگه دقت کنین کلی ادیت  و فیلتر خورده بس قطعا اینی نیستن که تو عکس میبینین بازم نظر و سلیقه هرکی برا خودش محترمه روز خوش1

سلام به همگی اول اینکه من یه ارمی ام که هیچکی برام جای بی تی اس رو پر نمیکنه ولی این بچه ها خیلی کیوتن در ضمن در رابطه با اون حرفی که زدید که چرا برنامه کم میدن بیرون به این خاطره که تازه فقط یک ساله فعالیتشون رو اغاز کردند نباید انتضارات بالایی از اون ها داشته باشیم بعدش هم کی گفته اون ها بخاطر ایتکه تو کمپانی بی تی لس هستن دارن مشهور میشن و فلان مطمعنم ارمی ها اون قدری عقل دارند که فقط بخاطر اینکه اون ها تو کمپابن بی تی اس هستند انتخابشون کنند در ضمن اگه قرار بود اون ها بخاطر بی تی اس فن پیدا کرده باشند پس باید فن هاشون به اندازه بی تی اس برسه دیگه نه . ولی اون ها فعلا انقدر فن ندارند ولی امیدوارم به اندازه بی تی اس مشهور بشند. اون کسی هم که گفت من با وسبین قرار میزارم لطفا دیگه چرت و پرت تحویل ما نده مطمعن باش ماهایی که فن اون ها هستیم اونقدری ازشون اطالعات داریم که بدونیم تو داری راست میگی یا نه خانمgast freind اول از کلمه ایی که میخوای بنویسی مطمعن شو بعد بیا بگو انگلیسیت قویه 

من یه آرمی کامل هستم #من_تا_ابد_آرمیم  هستم و بایسم تهیونگ عه و اینکه تازه با تی اکس تی آشنا شدم و بنظرم خیلی کیوتن و دوستشون دارم و بایس اصلی یم تهیونه ♥️✌🏻

۰۷ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۱۹ هونینگ کای

یکیشون از من ۶ سال بزرگتر واییییییی خدا هونینگ کای از من من ۶ سال بزرگتره و از خواهرم یک سال کوچیکتر واییییییییییییییییییییییی آخ جون

واقعا که چه غلطا همینطور دروغ پشت دروغ میگن من قرار میزارم و این حرفا. باور کن همش شر میگه. حتما تو ایرانه که میخواد پز بده و بگه کره‌ای ها همه عاشقمن😾 واقعا که ! همینطوریش هم نمیشه کره رفت.من ۵ ساله که آرمی‌ام و همیشه دنبال راهی هستم که برنامه‌ی BTS world رو نصب کنم. من گروه txt به دلم نمیشینه. 😶 دلم میخواد آرمی باشم. 

خیلی کیوتن ، عالی با استعداد و همه چیز تمام 

بایسم کایع🥺😍

 

سلامم

بایسم امممم هم یونجونه و هم هونینگ کایه ^^

 ممنونم که اطلاعات بیشتری از گروه تی اکس تی برامون گذاشتی

من یه ارمیم و همچنین تی اکس تی رو خیلی دوس دارم چون با این که بچه هستن و تازه کارم هستن خیلی کارشون خوبه و با استعداد اون ارمیا هم که ابروی ارمیا رو میبرن و به تی اکس تی هیت میدن خیلی کارشون غلطه چون اونا رازطه خوبی دارن و اگر فیلمای کار اموزی تی اکس تی رو ببینین بی تی اس وتی اکس تی خیلی به هم کمک میکنن و بعضی از ویدیو ها اعضای بی تس اس براس به کمک تی اکی تی برای تمرین رقص   کارا میان کلن خیلی با هم خوبن نه اینکه بخوام بگم فقط بی تی ا س برای اونا کار انجام داده باشه ها نه تی اکس تی هم خیلی کارا برای بی تی اس انجام داده ممنونم از سایت خوبت❤❤❤

بایسم تو اینجا یونجونه♡_♡

انیونگ sozy❤soobin شه
اگ تو گاست فرند سوبینی منم همسر تهیونم😒
تازه رفیقمم با تهیونگ بنگتن تو راهه تهرانن بیان واس ب دنیا اوردن بچشون😓
چشم حسودام کور😪
بایستتم سوبین عه😏
خوش بخ شین😛

سلام 

مرسی از وبلاگ خوبتون 🌻🌻

بایسم بومگیو🙂

سوبین خیلی جذاب و کیوته^-^بایسم سوبین

سوبین خیلی جذاب و کیوته^-^بایسم سوبین

Sozy❤Sobinجان 

فک کنم میشناسمت اخه با یونجون دوستم الا دوساله کرهزندگی میکنم هم سوبین خیلی ازت تعریف کرده بود برام میگفت خیلی خوشگلی ماشالله امیدوارم خوش بخت شید منو یونجون هم عاشق همیم سوبینم همیشه میگفت ک عاشقته و دوست داره و تو هم دوسش داری یه بار قرار بزاریم چهار نفری بریم بیرون خوش میگذره 

واقعانم چشم حسودامون کور مردم چشم ندارن ببینن ما عشقامون خوشیم 

راستی ادرستم بده بهم میخام بیام از نزدیک ببینمت 

اینم همه بدونید منو یونجون عاشق همیم و خیلی هم همدیگرو دوس داریم 

ولی سوزی جانم من برعکس تو هم کره ایم خوبه هم انگلیسیم 

سوبین میگفت ک تو نه اینگلیسیت خوبه نه کره ایت و باهم بزور حرف میزنید 

ولی نگران نباش خودم بهت یاد میدم خلاصه خیلی دوس داشتم باهات اشنا بشم و شدم

نونا ی دوتاشونم😂😍 بایسمم فلیکس از stray kıds وسهون از اکسو و  v از bts 😁

۱۹ مهر ۹۹ ، ۰۲:۲۲ ارمی(تهیونگ)

من اینارو نمیشناسم علاقه ای هم ندارم بشناسم چون یه آرمی باید تا تهش یه آرمی بمونه

بچه ها اون تهیون تهیونگ که شما میگین مال بی تی آسه بایسه من تو بی تی اس اسمش کیم تهیونگ ملقب به وی

در یک کلمه یونجون😀

و زیاد ازین ادمایی دیدم ک میگن دوست دخترشونمو و فلانشونمو چیزایه دیگه.

من اینارو از دبیو عه میشناسم راستش یه موآ همه چی تمومم😌 پی همه چیشونو هم میگیرم پس خواهشا دیگه اینقدر کصشعر نگید 😐

و در ضمن وبلاکت خیلی خوبه 😀 دوسش دارم 😀😃

گروه فوق‌العاده خوبی هست 

همشون به زبان انگلیسی مسلط هستند 😍

و فکر نکنم بایسم یونجونه💜

سلام من خیلی بی تی اس رو دوست دارم و همینطور تی اکس تی و بلک پینک بایس بی تی اسم شوگا بایس بلک پینک جنی بایس تی اکس تی هم یونجونه

و یه چیز دیگه خانم sozy soobin جان و اون خانمی که گفت با یونجون عاشق همین لطفا کمتر چرت و پرت بگین چون من تی اکس تی رو از زمان دیبو میشناسم و تاحالا ندیدم یونجون و سوبین بگن دوست دختر دارن😐😐😐در ضمن لاو بلاگت عالیه و شما دو تا هم کمتر چرت و پرت بگین

 

با تشکر

گروهTXTواقعا عالیه مخصوا موزیک ویدیو هاشون که معرکست 

وبایسم هونینگ کا و بمگیو

من چند تا از کشورها و سفر کردم ویه کره جنوبی هم رفتم من این گروه رو دیدم بادی گارد انچنانیم نداررن من با بهزاد لیتو و پریساپوربلک که زیاد مهم نیست و احمد رضا موسوی حرف زدم با اینهاهم حرف زدم ولی اینا همشون مشکل داره گروهbig hit هفت نفرات ولی سه گروه دارن که یکیشون زن دوتاشونم مرده ان مرداش کلا ۱۶نفره ان شما کلی اشتباه نوشتین لتفا رسیدگی شه

 

کلی اشتباه داریداین گروه کلا شما اشتباه نوشتید 

 

همشون امریکای بلدن چون من باهاشون امریکای صحبت  کردم

 

همشون دنسران بخام کل اشغال رتون رو بگم ۴ساعت اول می کشه

من یک ساله ارمی هستم و تی اکس تی هم دوستشون دارم 

درمورد اون کسی که گفته بود با سوبین just friend هست لطفاً چرت پرت تحویل ما نده فک نکنم کسی مجبورت کرده باشه بگی با سوبین دوستی یا هرچی لطفا از رویاهات بکش بیرون 

۱۵ دی ۹۹ ، ۱۹:۱۴ ملکه رسانه

ازشون متنفرم کسافت عوضی دارن هرچی ارمی داشتیم طرفدار های این گروه اشغال شدن من شخصاً یه هیتر گروه txt هستم و بهش افتخار میکنم ازشون متنفرم شخصا ارمی طرفدار این گروه نشید

سلام من آرمی هستم و دلم میخواست با گروه های دیگه ای توی بیگ هیت کار میکنن آشنا بشم و خیلی ممنون که اینو گذاشتین و امیدوارم این گروه هم مثل bts جلو بره همینطور که داره میره•-• کلا بیگ هیت خیلی خوبه و گروهی که توش کار میکنن به جاهای خیلی بالایی می‌رسن:)

بایستم سوبینه و لاورام بومگیو و یونجون😘

نمی تونم به تی اکس تی هیت بدم ولی بیگ هیت تی اکس تی را جا نشین بی تی اس کرده و آرمی های بی تی اس دارن فن تی اکس تی میشن من خودم یک آرمی بی تی اس هستم و بایسم هرهفتاشون هستن و اومدم ببینم تی اکس تی کی هست بعد دیدم همشون ۱۹یا ۱۸سالشون هست که خواهر من ۱۹ سالشه خودم ۹ سال از خواهرم بزرگترم و اگر هم ۱۰ یا ۱۲ سال دیگه بی تی اس خدایی نکرده دیسبند بشه هیچوقت فن تی اکس تی نمیشم حتی فن خواننده های دیگه اسم و پروفایلم توی همه جا بی تی اس میکنم و تا آخر عمرم همین کار و میکنم و هیچوقت بی تی اس و کار هایی را که کرده گریه هایی که کرده را فراموش نمیکنم 

اونی که گفت باسوبین بیرون رفته حالا اینکه زبانشون رو بلد نیست و انگلیسی شم خوب نیست به کنار اخه چرا باید سوبین باتو بیاد بیرون عزیزم بیکار نیست که و اینکه انقدر برای خودت دروغ حرف نزن به نظر من ادم اگه فن گروهی میشه نباید انقدر رویا پردازی کنه چون فقط داره وقتشو هدر میده 

huening kai 😍😍😍😍😍 I love you

 

 

 

 

​​​​​

huening kai 😍😍😍😍😍 I love you

 

 

 

 

​​​​​

اول ازهمه ممنون بابت پستتون ودوم اینکه اونی که میگه من با سوبین قرار می یزارم خواب دیدی خیر باشه فکنم اونروز تو بودی نوشته بودی من زن تهیونگ و ازش بچه دارم  وبخاطر شغلش ازش دورم ترو خدا کمتر دروغ بگید مگه مردمو نفهم می بینید

کمتر دروغ بگید اونی که میگه با سوبین کم بوداینم که نوشته lizaهم بهش اضافه شد آخه چرا سر ملت شیره میمالین این  دروغا شمارو به کجا میرسونه خاک توسر دروغ گتون کنن آخه توی که میگی با سوبین قرار میزاری تابلو که دروغ میگی مترجم نصب کن  بعد بیا چرت وپرت بنویس😐

ممنون از وبلاگتون

من تازه با گروه بی تی اس اشنا شدم و به نظرم گروه حوبیه 

از دست این فنا کلم کچل شد😐

ارمی (تهیونگ): چ ربطی داره مگه ی ارمی نمیتونه فن گروهای دیگه باشه😐😐 من فندوم اصلی بی تی اس و اکسو ام اما مهمتر از همه اینه ک کیپاپرم

و اونایی ک میگن ما دوست دخترشونیم و ..... بهتره ب پزشک مراجعه کنید عزیزان😐👐

 

شوگا:چرا میخواید بی تی اس رو همیشه بالاتر نشون بدید؟ درسته ک بی تی اس افتخارات زیادی داره و همیشه اوله ولی این دلیل نمیشه تو سایتی ک واسه ی گروه دیگس بیاید اینو بگین

پاسخ:
منم با شما موافقم همه ما کیپاپر هستیم دعوا نداریم که
۰۹ مهر ۰۰ ، ۱۰:۱۷ 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪 (شهروند سرزمین عجایب❄️🖤)

سلام دیگه فعالیت نمی کنید؟

اولین وبلاگی که دیدم اینجا بود :)

 

خوش حال میشم به وبم سر بزنین :)

txtpics.blog.ir

راستش این گروه خیلی خوبه امم و اینکه بایسم سوبین هستش خیلی دوسش دارم 

قد اعضا اشتباه نوشتی قد سوبین ۱۸۶ و قد یونجون ۱۸۳ و قد کای ۱۸۴ و قد تهیون ۱۷۹ و قد بومگیو ۱۸۰

 

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی