TXT

گروه کره ای TXT

TXT

گروه کره ای TXT

TXT

سلام ، به وبلاگ من خوش آمدید
من ریحانه هستم که این وبلاگ را اداره میکنم
امید وارم اوقات خوشی رو در این وبلاگ داشته باشید.




طبقه بندی موضوعی

عکس های گروه G-IDLE

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۸:۴۱ ب.ظ

 

 

(G)I-DLE

 

جهت دیدن عکس های بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

GIDLE wallpapers ✨ // @jeonjungkook11 🌙

 

(G)I-DLE Profile and Facts (Updated!)

 

(G)I-DLE·(여자)아이들 on Twitter: "[📸] 20190626 @ 쇼챔피언  #주간아이돌 도 응원하는 아이들 컴백! 주간아 감사합니다,,❤💜  #여자아이들 #G_I_DLE #Uh_Oh… "

 

(G)-IDLE #kpop #kdrama #bts #exo #kpoparmy

 

✎- ̗̀(G)I-DLE GUIDE ̖́- - ⸎⌠idle first magazine shoot (1st look)⌡

 

(G)I-DLE Latata #KPOP #BLACKPINK #Gfriend #RedVelvet #Twice #BTS

 

2° conceito do Comeback de "Hann (Alone)"

 

 

(*) miyeon - Twitter Search

 

نظرات  (۱)

سوجین نفسم دوست دارم من اصلن کوله گره جی ایدلو دوست دارم نفسام🤤🍇🍓

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی